Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
14.6.2024, Milan Šurkala, aktualita
V minulosti se množily zprávy o tom, že Volkswagen posune nebo úplně odloží projekt levného elektromobilu ID.2. Nyní se ale nechal slyšet, že nad projektem se nezlomila hůl, ale návrh je už v podstatě hotový.
sroobik (10) | 15.6.202413:29
auto s 200km dojazdom za 25 tisic ­- no nekup to twl!! Defenestrovat vsetkych dementov, co to vymysleli! Za 29k je 2.OTDI octavia, 5l­/100km a 45l nadrzi to mame 800+ km a nemusime riesit nabijanie od 20­-80%. Alebio za 20k je Scala v najvacsej vybave, zial len 1.6TDI, nevidim ziadny dovod kupovat baterkovu sracku ­(aj keby to bola Tesla v najvacsej vybave)
Odpovědět0  1
Milan Šurkala (402) | 15.6.202413:43
"nevidim ziadny dovod kupovat baterkovu sracku ​­(aj keby to bola Tesla v najvacsej vybave­)­"

Vy možná ne, někteří ten důvod vidí. Může jím být např. ticho a absence vibrací, lepší odezva, možnost nabíjet vlastní elektřinou ­(nebo nižší náklady­),... Tohle je relativně malé auto, taková auta se obvykle nepoužívají k cestám na dlouhé tratě, ale spíše na příměstský provoz a tam může být ten dojezd dostatečný.
Odpovědět1  0
sroobik (10) | 15.6.202414:41
to je fajn, a kazdy, komu sa to paci, nech si to kupi. Len nech to nenutia mne, to je pointa. A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne.
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (402) | 15.6.202415:02
"Len nech to nenutia mne, to je pointa.­"

Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.

"A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne.­"

S dotacemi také moc nesouhlasím, nicméně dotování jako takové nijak neovlivňuje úroveň technologie samotné.
Odpovědět0  0
Simik (12) | 17.6.20248:40
"Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.­"

Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Odpovědět0  0
snajprik (11) | 15.6.20246:41
Ale nech už idu do prdele s tymi dvoj tonovimi sračkami na baterky. 90% ludi chodi na aute sami, do prace do obchodu.
Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona, široke 1,2m­-1,4m s vinimočnim dizajnom.
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (402) | 15.6.20248:49
"tymi dvoj tonovimi sračkami na baterky­"

Tohle nebude mít 2 tuny ani náhodou. To nemá ani ID.3. Zde očekávám tak něco okolo 1,5 tuny ­(což je na tak malé auto stále dost­).

"90% ludi chodi na aute sami, do prace do obchodu. ­"

A není pro takové využití podobný malý elektromobil ideální?

"Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona­"

Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.

"široke 1,2m​­-1,4m­"

Tak úzká auta skoro nikdy nebyla. 1,4 metru mělo superúzké Tico se dveřmi tenkými ­"jako papír­" a jestli mělo výjimečný design? Nevím nevím. Do takové šířky pohodlně neusadíte dva lidi a už vůbec ne bezpečně. Proto dnešní auta rostou výrazně do šířky.
Odpovědět0  0
snajprik (11) | 16.6.20248:27
Najterenejšie seriovo vyrabane auto na svete samuraj, nikto nikdi lepšie autičko na hranie nevymyslel a obavam sa že ani nevymysli :­(
Po dialnici si na mom ženiem 140km­/h bez problemov uzučke kratučke lahučke uzavierka 4x4 redukcia, nahon volitelny na zadne na predne na vvšetky, prejaznosť lepšia ako vojenska vetrieska s parkovanim žiaden problem perfektny vyhlad a ten rozmer ideal meske autičko a v terenne nema konkurenciu :­)
Samozrejme bezpečnosť ked do teba nabura nejaka blondika s tankom je to problem, ale teraz musime všeci chodiť v tankoch?
Odpovědět0  0
Simik (12) | 17.6.20248:47
Samuraj byl tvrdá koza s pevným rámem. S tím jezdit po horší silnici bylo za trest.
Odpovědět0  0
Simik (12) | 17.6.20248:45
""Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona­­"

Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.­"

Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.